poniedziałek, 20 lipca 2015

Tak, na początek!!!

Cześć! Znalazłeś się na blogu, który będzie o mnie. Normalnie w świecie o mnie. Dziewczynie imieniem Rozalia. No to może się troszkę przedstawię.
*mam na imię Rozalia
*idę do 1 klasy gimnazjum
*mam urodziny 18 listopada
*mam siostrę i brata
*kocham czytać książki
*również muzyka to moja miłość
*interesuje się polityką, ogólnie obchodzi mnie co się będzie działo z naszym krajem
*jestem patriotką
*interesują mnie tematy II wojny światowej i obozów koncentracyjnych
*chciałabym zwiedzić wszystkie muzea związane z II wojną światową
*pisze własną książkę, którą chcę wydać
*moje ulubione lody to gruszkowe
*nienawidzę pistacji
*kocham wszystkie zwierzęta
*oprócz kotów
*mam psa imieniem Maks
*uwielbiam malować sobie paznokcie
*nienawidzę, jak dziewczyna ma full tapety na twarzy
*nigdy nie będę pomalowana
*mam uczulenie na słońce
*uwielbiam Teen Wolf
*nienawidzę dyskotek
No to chyba na tyle. Nie będę pisała, jaka jestem z charakteru bo prędzej, czy później będzie o tym post! Więc  zachęcam do czytania mojego bloga i komentowania! Pamiętajcie komentarze dają wielką motywację! 




5 komentarzy:

Unknown pisze...

Ajajajaj
Jak można nie lubić kotów?
Czekam na kolejne posty :)

Unknown pisze...

Mamy dużo wspólnych cech, a jednak trochę nas różni ;D
Czekam na kolejne posty, będę czytać.
Przy okazji, zapraszam do siebie http://storyofdamonsalvatore.blogspot.com bo też dziś założyłam bloga:)

Unknown pisze...

Dziękuję! Mrs Salvatore przeczytam jutro, okej?

Unknown pisze...

Bardzo ciekawy i orginalny pomysł na bloga ;) Nie wiedziałam, że są lody gruszkowe xD Czekam na następny post xD

Unknown pisze...

*oryginalny i ja też nie będe sję nigdy malować ;D